Pilihan mestilah yang baik punya

Hello readers and stalkers. Ceh. Ada ke yg nak stalk blog saya ni. Okay done. Ini melayu punya entri. Hehe. Campur aduk sikit apa ada hal kan. Apap ada dengan title di atas? Hehe.

Sebenarnya nak cakap pasal movies yg tengah hangat di pasaran. Yg tengah meluap-luap manusia di alam ini pergi tonton. Banyak movie yg perlu di tonton kat cinema sekarang ni, sebab semuanya nampak best bangat. Okay first movie yg ada dalam movie-list saya ialah : 
JANIN
Arahan: M.Hilter Zami
Lakonan: Eja, Hairie Othman, Kuswadinata, Datuk Rahim Razali, Sherie Merlis

Keduanya:
(3D) THE CHRONICLES OF NARNIA: THE VOYAGE OF THE DAWN TREADER
Arahan: Michael Apted
Lakonan: Ben Barnes, Eddie Izzard, Georgie Henley, Liam Neeson, Skandar Keynes, Will Poulter

Ketiganya (fuihh banyak ni nak tengok) :
GULLIVER"S TRAVEL
Arahan: Rob Letterman
Lakonan: Amanda Peet, Emily Blunt, Jack Black, Jason Segel

Keempatnya: Okay. Kali ni cerita melayu lah pulak
AKU MASIH DARA
Arahan: Ahmad Ilham
Lakonan: Asyraf Muslim, Dian P.Ramlee, Farid Kamil, Norliana Samsudin, Raja Farah

Tolong la sokong industri tanah air rakyat Malaysia oi. Jangan lah ada bongkak sangat nak tengok cerita omputih je sedangkan anda itu orang melayu juga. Heh. Saya tak berapa minat dengan cerita melayu tapi jangan lah sombong untuk cuba menonton cerita melayu yang best sekarang ni. Maka nya, boleh tak sesiapa tolong saya untuk pilih cerita mana yg perlu saya tonton dan end up dengan senyuman?

Till then. Tata~~

Comments

Popular posts from this blog

The Dimsum Place by Sheila Rusly

This is how we celebrate

Warong On Wheels - W.O.W