Gigi saya putih sangat ke?

Assalamualaikum Malaysia. Haha. Jawab jangan tak jawab. My entry kali ni mengagungkan bahasa kebangsaan kita ye. Bahasa Malaysia.

Huhu. Apa nak cakap? Tajuk tuh melambangkan apa eh. Sebenarnya saya baru je lepas main game dari "All Shiny White: White Mission" yang dianjurkan oleh Darlie. Dipaparkan iklannya di Nuffnang. Sebab itu lah saya tahu kalau tak mesti tak ambil tau dah. Hehe. Saya reading-less punya manusia. Huhu. Tak suka membaca tapi ambil Business Studies yang memerlukan saya untuk membaca. Fuhh. Hehe. Okay sudah, nak cakap pasal contest yang dianjurkan Darlie ni orang Malaysia.
What a sexy chicks! ecewahh. Huu.

Saya ternampak iklan contest ni bila saya publish entry terbaru saya sekejap tadi ni. Then, saya terus klik dan play the game yang ada dalam tuh. Best. Game dia, suruh kita kutip blok ais pakai helikopter yang disediakan oleh game itu. Haha. Skema gila ayat. Hee. Lepas dah habis main semua, saya GAME OVER dan musnah segala harapan. And it even links to Facebook okay. Hah! Sebok je English words tu. Huh!

Step seterusnya pulak lepas dah game over tu, dia akan minta kita register untuk jadi ahli dia barangkali, nak tau macam mana dia punya register form;
Comel kan?

Macam ni lah register form dia. Nampak tak? Tak eh. Sorry. Tercrop jadi kecik pulak dah, nak besar kan lebih pada post size. Hehe. Sorry. Sampai sekarang saya masih tunggu dia mensubmitkan borang register saya. Lama gila mungkin sebab ramai yang masuk contest and nak jadi part of member mereka kot. Including saya. Hee~ Gigi tak lah putih mana pun cuma nya nak jadi kan dia putih dan ke dalam sikit. Saya seorang yang Jongos, hehe. Malu lah.

Pada sesiapa sahaja yang nak gigi putih macam ice block atau ice man pakai lah Darlie. Hehe. Mint je rasa dan anda akan rasa sentiasa segar je. So, dalam class ke meeting room ke takda lah mengantuk sangat kan. Huu. Nak tau apa yang memutihkan gigi saya;
Tu dia, tu dia. Darlie All Shiny White. Huh! Tengok dia punya page pun bukan main putih berseri suci nan indah lagi tau. Apa kata anda semua pembaca yang hebat ni ikut cakap saya untuk try contest mereka ni. Plus, mereka ada buat road tour ke seluruh pelusuk Malaysia, so untuk sesiapa yang malas nak menginternetkan diri, pegi je lah mereka punya tour ni. Anda semua pasti ada Facebook kan, so klik je Darlie All Shiny White, jumpa page dia dan try. Kemudian, tengok road tour mereka berada di mana sekarang ni. Boleh semua? Hehe. Dah macam teacher tadika lah pulak.

Mereka ini juga ada produced berus gigi yang berkualiti seperti ini;
Pegi lah mana-mana superstore atau sekecil-kecil kedai runcit pun ada dijual lah. Jangan risau, tak susah untuk didapati pun. Darlie sangat menyenangkan lah. Tak pernah menyusahkan hokeyy. Hehe. Hmm apa susah sangat. Susah-susah klik je sini dan find out more pasal mereka ini okay. Hope you enjoy main game yang disediakan yee. Till then.

Tata~~

Comments

Popular posts from this blog

The Dimsum Place by Sheila Rusly

This is how we celebrate

No more drama